sunnuntai 6. tammikuuta 2013

Kirjastosta





























Tein mahtavia löytöjä paikallisesta kirjastosta. Ensinnäkin löysin sieltä uuden osaston..! Kyseessä ei ole todellakaan mikään maailman suurin kirjasto, ja se osasto on ollut kyllä ihan silmieni edessä joka kerta, mutta en vain jotenkin ole rekisteröinyt sitä. Olen kuitenkin osannut aina miettiä, missä valokuvauskirjat mahtaavat olla. En ole kuitenkaan viitsinyt kysyä asiasta. Tällä kertaa etsin alan kirjoja hakukoneen avulla. Tunsin itseni aika tyhmäksi, kun sitten metsästin, että missä kyseisen numerokoodin alla olevat opukset ovat... Jaa, tuollahan on huone, jonka edessä on selkeä kyltti "taidekirjat". Hmm... Blondi, mikä blondi. ;)
Löysin kyseiseltä osastolta esimerkiksi Viimeiset vieraat - Elämää autiotalossa -kirjan, jonka olen monesti meinannut ostaa itselleni.
Lainasin myös kokkaus-, leivonta- ja virkkausohjekirjoja. Ehkä saan vihdoin kulutettua kuukausitolkulla kaapissa maanneet macaron-ainekset, kun edessä on Macaron-leivokset-kirja..!

4 kommenttia:

  1. Oho, niinkin voi siis käydä. Tuo on kiva tuo kissatilkku, voisit tehdä semmoisen paidan vaikka teidän Untamolle, jossa olisi hänen kuvansa. Ostin pari vuotta sitten tuon Viimeiset vieraat kirjan vanhemmilleni joululahjaksi, siellä olen selaillut kirjaa.

    VastaaPoista
  2. Pitäisipä käydä taas kirjastossa pitkästä aikaa. :)

    VastaaPoista
  3. Tuikkis: Voi olla, ettei mun taidot riitä tuohon ihanaan kissatilkkuun, mutta pitää kyllä kokeilla. :) Tuosta olisi tosi kiva tehdä paita kissoille!

    Pieni Lintu: Minä sain nyt aivan uuden fiiliksen käydä kirjastossa, kun löysin sen "piilossa olleen" osaston. :)

    VastaaPoista
  4. Hanna, sulle on tunnustus mun blogissa! :)

    VastaaPoista